> > >   PROSTĚJOV EXTRA     -     názory, ohlasy, kritika   -   bez cenzury

Tyto příspěvky vyjadřují názory občanů a nemusí se shodovat s názory redakce.
Redakce za obsah těchto příspěvků nepřebírá žádnou odpovědnost.
Klikněte pro zvětšení...

Hudební divadlo dětem

vloženo: 13.04.2015           komentářů: 0

Klasické české pohádky plné hudby a tance v podání Hudebního divadla dětem z Hradce Králové v kině Metropol Olomouc.

Hudební divadlo dětem z Hradce Králové navštíví po roce kino Metropol v Olomouci, aby dětem z mateřských a prvních stupňů základních škol odehrálo své nejnovější představení „Hrátky na pohádky“. Olomoučtí pedagogové a děti tvorbu královéhradeckého divadla a její autorky Michaely Novozámské, velmi dobře znají. „ Do Olomouce jezdíme často a rádi,“ říká Michaela Novozámská, autorka představení. „ Za posledních pět let počtvrté a vždy je to návštěva radostná, inspirující. Tentokrát přijíždíme s novým představením tří klasických pohádek / O neposlušných kůzlátkách, O Červené Karkulce a Jak se Honza hádal s králem /, ve kterém malým divákům představíme naše mladé kolegy Ester Novozámskou a Davida Bendu. Ti dětem nejen budou hrát, ale také zpívat, muzicírovat a doprovázet se na flétnu a klarinet, tančit a žonglovat s barevnými šátky. Věřím, že se děti znovu rozezpíváte tak, jako vždy, když za Vámi přijedeme a těšíme se na Vás, protože jste nám vždy připravily milé uvítání a atmosféru při našich představeních.“ Dvě dopolední představení se konají 15. dubna v 8,30 a v 10,00 v kině Metropol. Hudební divadlo dětem by touto formou chtělo poděkovat firmě SENIOR FLEXONICS CZECH s.r.o., za významnou podporu našeho představení pro děti v Olomouci.

autor: /baja/

přidat komentář            zobrazit komentáře

> > >   náhodná fotka

Náhodná fotka z Fotogalerie Prostějov

>  PROSTĚJOVSKÁ 112

26.10.2017

Byl to žert.
V podvečer přijato telefonické sdělení o tom, že někdo přemístil oznamovateli kolo, zatímco byl v posilovně a uzamkl ho nedaleko původního místa. Vyslána hlídka. Kontaktován oznamovatel. Kolo se nacházelo zhruba 20 metrů od posilovny a bylo zamčené dvěma zámky. Muž měl obavu cizí zámek sám přestřihnout, proto přivolal hlídku. Zjištěno, že kolo skutečně patří šestačtyřicetiletému muži. Za přítomnosti hlídky, řetízek sám přestřihl. Kdo bicykl poponesl opodál a uzamkl se zjistit nepodařilo.

26.10.2017

Neměl zámek.
V odpoledních hodinách přijato sdělení o podezřele se chovajícím muži, který do křoví uschovává jízdní kolo. Na místo, k prověření události vyslán okrskář. Zjištěno, že čtyřiapadesátiletý muž neměl zámek, a tak si chtěl kolo uschovat ve křoví. Jednalo se o staré dámské kolo, které dostal od kamaráda. Strážník zkontaktoval i jeho. Tvrzení čtyřiapadesátiletého muže bylo pravdivé. Kolo mu kamarád přenechal z důvodu svého zdravotního stavu a neschopnosti na něm dál jezdit

26.10.2017

Na dohodu zapomněl.
Půl hodiny před polednem přijato na lince 156 oznámení o uzamčení dvou jízdních kol k sobě, na hlavním hřbitově v Prostějově. Vyslána hlídka. Na místě kontaktován oznamovatel. Pětapadesátiletý muž uvedl, že k jeho kolu si někdo uzamkl další kolo a on nemůže odjet. Během rozhovoru s oznamovatelem se k hlídce přihlásil pětatřicetiletý muž a sdělil, že se starším mužem jsou spolupracovníci a ráno při příjezdu na hřbitov se domluvili, že si kola uzamknou jedním zámkem k sobě. Vše se vysvětlilo. Starší muž na to v průběhu dopoledne zapomněl, a proto si myslel, že druhé kolo je cizí.

21.10.2017

Hledaná osoba.
Při dohledu na veřejný pořádek v centru města si strážníci povšimli na Hlaváčkově náměstí slečny, která se podobala osobě, po které Policie ČR vyhlásila pátrání. Hlídka dotyčnou zadržela. Následně byla předvedena na obvodní oddělení.

20.10.2017

Otevření bytu.
V nočních hodinách přijata SMS zpráva, o výjezdu hasičů k otevření bytu. Na místo vyslána i hlídka MP. Po otevření dveří bytu nalezena na zemi ležící jednadevadesátiletá žena. Ta upadla a volala o pomoc. Přivolána sanitka ZZS.