> > >   PROSTĚJOV EXTRA     -     názory, ohlasy, kritika   -   bez cenzury

Tyto příspěvky vyjadřují názory občanů a nemusí se shodovat s názory redakce.
Redakce za obsah těchto příspěvků nepřebírá žádnou odpovědnost.
Klikněte pro zvětšení...

Hudební divadlo dětem

vloženo: 13.04.2015           komentářů: 0

Klasické české pohádky plné hudby a tance v podání Hudebního divadla dětem z Hradce Králové v kině Metropol Olomouc.

Hudební divadlo dětem z Hradce Králové navštíví po roce kino Metropol v Olomouci, aby dětem z mateřských a prvních stupňů základních škol odehrálo své nejnovější představení „Hrátky na pohádky“. Olomoučtí pedagogové a děti tvorbu královéhradeckého divadla a její autorky Michaely Novozámské, velmi dobře znají. „ Do Olomouce jezdíme často a rádi,“ říká Michaela Novozámská, autorka představení. „ Za posledních pět let počtvrté a vždy je to návštěva radostná, inspirující. Tentokrát přijíždíme s novým představením tří klasických pohádek / O neposlušných kůzlátkách, O Červené Karkulce a Jak se Honza hádal s králem /, ve kterém malým divákům představíme naše mladé kolegy Ester Novozámskou a Davida Bendu. Ti dětem nejen budou hrát, ale také zpívat, muzicírovat a doprovázet se na flétnu a klarinet, tančit a žonglovat s barevnými šátky. Věřím, že se děti znovu rozezpíváte tak, jako vždy, když za Vámi přijedeme a těšíme se na Vás, protože jste nám vždy připravily milé uvítání a atmosféru při našich představeních.“ Dvě dopolední představení se konají 15. dubna v 8,30 a v 10,00 v kině Metropol. Hudební divadlo dětem by touto formou chtělo poděkovat firmě SENIOR FLEXONICS CZECH s.r.o., za významnou podporu našeho představení pro děti v Olomouci.

autor: /baja/

přidat komentář            zobrazit komentáře

> > >   náhodná fotka

Náhodná fotka z Fotogalerie Prostějov

>  PROSTĚJOVSKÁ 112

05.12.2018

Pád zapříčinila absence léků
Hodinu před polednem přijato na lince tísňového volání oznámení o starším pánovi, který upadl na zem. Přítomní mladíci se mu snažili pomoci, ale senior nebyl schopen chůze. Strážníci na místě zkontaktovali šestasedmdesátiletého muže. Ten uvedl, že si zapomněl vzít léky na tlak a proto mu není dobře. Provedenou orientační dechovou zkouškou u něj naměřena hladina 0,5 promile alkoholu.

04.12.2018

Odmítnutí dcery, řešil.razantním způsobe
Odmítnutí dcery, řešil razantním způsobem. V odpoledních hodinách přijato telefonické anonymní oznámení o napadání ženy mužem na parkovišti u nemocnice. Dotyčný měl poškodit i vozidlo. Na místo vyslaná hlídka. Při zjišťování skutečného stavu věci vyšlo najevo, že se jedná o bývalé manžele, kteří nedávno prošli rozvodovým řízením. K incidentu došlo poté, co se čtyřiačtyřicetiletý muž snažil na zastávce MHD zkontaktovat svoji dceru. Ta se s ním nehodlala bavit. Po příjezdu matky, dcera nastoupila do vozidla. Automobil dotyčný zablokoval, svým vozidlem a domáhal se vysvětlení postoje své dcery od bývalé manželky. Obě se s ním odmítly bavit a uzavřely se uvnitř auta. To muže rozčílilo natolik, že začal do auta kopat a bouchat. Když došlo k poškození dveří a rozbití okna, tak se uklidnil a vyčkal na místě do příjezdu hlídky

01.12.2018

Spolupráce s IZS.
Před druhou hodinou odpoledne vyjížděli strážníci k nahlášenému požáru dřevěné budovy skladu u místního vlakového nádraží. Oznámení přijato formou SMS z operačního střediska HZS Olomouckého kraje. Na místě zasahoval hasičský záchranný sbor společně s jednotkami dobrovolných hasičů z Vrahovic a Žešova.

01.12.2018

Napadena bývalým přítelem.
V odpoledních hodinách se na strážníky, prostřednictvím linky 156 obrátila žena a sdělila, že byla napadena bývalým přítelem před nemocnicí. Na místo vyslána hlídka. V ordinaci zkontaktována jednatřicetiletá oznamovatelka. Ta uvedla, že šla se svojí tříletou dcerou k lékaři, v doprovodu svojí matky. Bývalý přítel je sledoval až před nemocnici, kde je fyzicky napadl. Jí dal několik facek, matku odstrčil, tak že spadla na zem a zranila se.

29.11.2018

Odchyt labutě.
Před polednem přijato telefonické oznámení o zamrzlé labuti na rybníku v Krasicích. Na místo vyslána hlídka. Částečně zamrzlou labuť se strážníkům podařilo z ledu vysvobodit. Po zdravotní stránce byla v pořádku.