> > >   PROSTĚJOV EXTRA     -     názory, ohlasy, kritika   -   bez cenzury

Klikněte pro zvětšení...

„Adventní koncerty“

vloženo: 23.11.2016           komentářů: 0

Richard Pachman a Dita Hořínková: „Adventní koncerty“

16.12. v 19:00, Olomouc - Husův sbor (u Zimního stadionu)

17.12. v 17:00, Prostějov - Husův sbor, Demelova 1

Skladatel a zpěvák Richard Pachman spolu se zpěvačkou a herečkou Ditou Hořínkovou vyjíždí na své letošní adventní turné. Zazní v něm řada známých i neznámých českých i zahraničních vánočních melodií, duchovní skladby i novinkové písně včetně ukázky z letošního alba „Pašije“. Výtěžek z adventního turné bude věnován dětem z Dětského domova ve Strančicích.

„Adventní čas je pro mnohé z nás příležitostí pro setkávání s blízkými. Protože se řadu let vracíme na stejná místa v podobném čase, jsou pro nás předvánoční koncerty návraty k našim blízkým, protože se v publiku každým rokem objevují stejné tváře. Jsme za to velmi vděčni. A neméně se těšíme na ty, kteří na naše vystoupení zavítají poprvé a užijí si s námi radost z hudby a z adventních melodií“, dodává k turné Pachman. „Vedle pražského koncertu s hosty Kamilou Moučkovou, Martinou Kociánovou, Andrejem Benešem a Komorním sborem Mistra Jakoubka ze Stříbra a vedle dalších akcí v kostelech, zámcích a divadlech jsme letos zařadili i tři akustická klubová vystoupení pro komorní prostření. Velmi se na naše publikum i na adventní koncerty společně s Ditou Hořínkovou a dalšími našimi kolegy těšíme! Je pro nás velmi hřejivé, že již poněkolikáté máme možnost v rámci našeho turné zavítat do krásného prostředí olomouckého i prostějovského Husova sboru, kde je vždy velmi příjemná atmosféra a kde představíme velké koncertní verze našeho letošního adventního pořadu!“

Termín:

předprodej:
Ticket-Art: www.ticket-art.cz, tel. 222 897 552 // prodej vstupenek i na místě před akcíí

Info:

autor: Richard Pachman

přidat komentář            zobrazit komentáře

> > >   náhodná fotka

Náhodná fotka z Fotogalerie Prostějov

>  PROSTĚJOVSKÁ 112

17.08.2018

Rušila noční klid.
Zřejmě ráda poslouchá hudbu, ale nebere ohled na ostatní. O půl jedné ráno vyjížděla hlídka na rušení nočního klidu. Na místě byla slyšet hlasitá hudba z domu. Strážníci se pokusili kontaktovat obyvatelku zvoněním i klepáním na okno a dveře, ale neúspěšně. Toto chování čtyřiatřicetileté ženy se v nočních hodinách děje opakovaně. Svým jednáním je podezřelá z přestupku proti veřejnému pořádku.

17.08.2018

Nebyl dodržen tržní řád.
Dvacet minut po půlnoci vyjížděla hlídka prověřit oznámení o otevřené předzahrádce kavárny v centru města. Na místě bylo zjištěno, že u dveří se nachází několik hostů, kteří zde předtím konzumovali nápoje a personál kavárny je obsluhoval. Hlídka kontaktovala zaměstnance, které upozornila na provozní dobu. V daný den je otvírací doba povolena pouze do 24:00 hodin.

13.08.2018

Sledováním noční oblohy vyrušoval okolí.
Krátce po půl jedné ráno byli strážníci vysláni k prověření rušení nočního klidu do okrajové části města. Na místě čekal oznamovatel, který uvedl, že jej obtěžuje hluk a výkřiky vedoucí ze zahrady sousední ulice. Hlídce se podle hluku podařilo identifikovat dům, ze kterého byly slyšet hlasité projevy. Zde byl kontaktován obyvatel domu a upozorněn na dobu nočního klidu. Své chování vysvětlil pozorováním padajících Perseidů na obloze, u kterého současně popíjel alkoholické nápoje a poslouchal hudbu. Za přítomnosti hlídky na místě byla hudba vypnuta a hlučné chování utichlo.

12.08.2018

Jak ke kalhotám přišel.
V sedmnáct hodinodpoledne vyjížděla hlídka prověřit oznámené o krádeži v supermarketu na Okružní ulici. Člen ostrahy obchodního domu zde zadržel osmatřicetiletou ženu. Ta se měla dne 5. 8. 2018 okolo třinácté hodiny spolu se svým komplicem dopustit krádeže pánských kalhot. Z kamerových záznamů bylo zjištěno, jak dvojice stojí v prostoru prodejny u regálů s oblečením a dotyčná pomáhá neznámému muži si co nejrychleji obléknout kalhoty. Oba následně zamíří k pokladní zóně, kde se rozdělí a odchází bez zaplacení.

11.08.2018

Sousedské spory.
Konfliktem mezi sousedy se strážníci zabývali ve večerních hodinách. Na místě je čekala oznamovatelka, která uvedla, že dochází k opakovaným rozepřím ze sousedské strany vůči její rodině. Dnešního dne v dopoledních hodinách se nacházeli dcery oznamovatelky na zahradě domu. Bez jakéhokoliv předchozího kontaktu je sousedka začala slovně urážet vulgárními výrazy. Na hrubé chování nebylo žádným způsobem reagováno. Přibližně kolem osmnácté hodiny uslyšela oznamovatelka šplouchnutí, následně se šla podívat na zahradu svého domu, co se stalo. Zde našla ve svém bazénu vhozenou rostlinu i se zeminou, jenž je majetkem sousedky.