> > >   PROSTĚJOV EXTRA     -     názory, ohlasy, kritika   -   bez cenzury

Klikněte pro zvětšení...

„Adventní koncerty“

vloženo: 23.11.2016           komentářů: 0

Richard Pachman a Dita Hořínková: „Adventní koncerty“

16.12. v 19:00, Olomouc - Husův sbor (u Zimního stadionu)

17.12. v 17:00, Prostějov - Husův sbor, Demelova 1

Skladatel a zpěvák Richard Pachman spolu se zpěvačkou a herečkou Ditou Hořínkovou vyjíždí na své letošní adventní turné. Zazní v něm řada známých i neznámých českých i zahraničních vánočních melodií, duchovní skladby i novinkové písně včetně ukázky z letošního alba „Pašije“. Výtěžek z adventního turné bude věnován dětem z Dětského domova ve Strančicích.

„Adventní čas je pro mnohé z nás příležitostí pro setkávání s blízkými. Protože se řadu let vracíme na stejná místa v podobném čase, jsou pro nás předvánoční koncerty návraty k našim blízkým, protože se v publiku každým rokem objevují stejné tváře. Jsme za to velmi vděčni. A neméně se těšíme na ty, kteří na naše vystoupení zavítají poprvé a užijí si s námi radost z hudby a z adventních melodií“, dodává k turné Pachman. „Vedle pražského koncertu s hosty Kamilou Moučkovou, Martinou Kociánovou, Andrejem Benešem a Komorním sborem Mistra Jakoubka ze Stříbra a vedle dalších akcí v kostelech, zámcích a divadlech jsme letos zařadili i tři akustická klubová vystoupení pro komorní prostření. Velmi se na naše publikum i na adventní koncerty společně s Ditou Hořínkovou a dalšími našimi kolegy těšíme! Je pro nás velmi hřejivé, že již poněkolikáté máme možnost v rámci našeho turné zavítat do krásného prostředí olomouckého i prostějovského Husova sboru, kde je vždy velmi příjemná atmosféra a kde představíme velké koncertní verze našeho letošního adventního pořadu!“

Termín:

předprodej:
Ticket-Art: www.ticket-art.cz, tel. 222 897 552 // prodej vstupenek i na místě před akcíí

Info:

autor: Richard Pachman

přidat komentář            zobrazit komentáře

> > >   náhodná fotka

Náhodná fotka z Fotogalerie Prostějov

>  PROSTĚJOVSKÁ 112

19.07.2019

Agresivní sourozenec skončil
Těsně po jedné hodině ranní vyjížděli strážníci k případu slovního napadení mezi sourozenci. Na místě je kontaktoval oznamovatel, který uvedl, že bydlí ve společné domácnosti se svým bratrem a ten je neustále pod vlivem alkoholu. Následkem toho je slovní urážení a opakované vyhrožování fyzickým napadením. I za přítomnosti hlídky se agresor choval vůči svému bratrovi velice hrubým způsobem, vyhrožoval mu fyzickým útokem a byl zjevně pod vlivem alkoholu. Jelikož nekontroloval své chování, byl vyzván k provedení orientační dechové zkoušky. Ta měla pozitivní výsledek 3,62 promile alkoholu.

17.07.2019

Před jízdou se vydatně posilnil.
Po sedmnácté hodině bylo přijato oznámení na linku 156 o opilém cyklistovi, který se pohybuje po ulici Krasická směrem k centru města. Vyslaná hlídka na místo našla muže, který ležel na trávě mimo pozemní komunikaci. Strážníci provedli u dotyčného dechovou zkoušku s pozitivním výsledkem. Byla naměřena hodnota 1,94 promile alkoholu v dechu.

16.07.2019

Vychutnávali si pivko.
V odpoledních hodinách při vykonávání hlídkové služby zaměřené na veřejný pořádek si strážníci všimli dvou mladíků, jak popíjejí alkohol v parčíku na ulici Josefa Lady u dětského hřiště. Jednalo se o muže ve věku devatenáct a jednadvacet let. Dotyční konzumovali lahvové pivo v místě, kde je to zakázáno obecně závaznou vyhláškou města Prostějova. Nesmí se konzumovat alkoholické nápoje v okruhu 100m od dětských hřišť.

16.07.2019

Lapkové se tentokrát pěkně činili
Za uplynulý týden vyjížděli hlídky městské policie k jedenácti krádežím, které se udály v prostějovských supermarketech. Všechny případy byly spáchány dospělými osobami. U osmi krádeží nedošlo k poškození zboží, a proto bylo vráceno zpět do prodeje. Ve dvou případech si přestupci odcizené zboží odkoupili a jedenkrát nebylo vráceno zpět na prodejnu. Pachatelé odcizili zboží v celkové hodnotě 13 524,60 Kč. Přeborníkem v tomto počínání byl devětadvacetiletý muž, jenž byl dopaden třikrát během dvou dnů a sám dokázal odcizit zboží v hodnotě 7 858 Kč.

12.07.2019

Nechtělo se jim platit za psy
Před osmou hodinou ranní prováděli strážníci kontrolu, která byla zaměřená na dodržování právních předpisů města Prostějova. Konkrétně na obecně závazné vyhlášky o volném pohybu psů a také jestli majitelé mají svého miláčka očipovaného, přihlášeného a řádně platí poplatky. Bylo zjištěno dvakrát protiprávní jednání. V prvním případě je podezřelá z přestupku padesátiletá žena a to tím, že svého psa řádně nepřihlásila a neplatí za něj poplatek.