> > >   PROSTĚJOV EXTRA     -     názory, ohlasy, kritika   -   bez cenzury

Klikněte pro zvětšení...

„Adventní koncerty“

vloženo: 23.11.2016           komentářů: 0

Richard Pachman a Dita Hořínková: „Adventní koncerty“

16.12. v 19:00, Olomouc - Husův sbor (u Zimního stadionu)

17.12. v 17:00, Prostějov - Husův sbor, Demelova 1

Skladatel a zpěvák Richard Pachman spolu se zpěvačkou a herečkou Ditou Hořínkovou vyjíždí na své letošní adventní turné. Zazní v něm řada známých i neznámých českých i zahraničních vánočních melodií, duchovní skladby i novinkové písně včetně ukázky z letošního alba „Pašije“. Výtěžek z adventního turné bude věnován dětem z Dětského domova ve Strančicích.

„Adventní čas je pro mnohé z nás příležitostí pro setkávání s blízkými. Protože se řadu let vracíme na stejná místa v podobném čase, jsou pro nás předvánoční koncerty návraty k našim blízkým, protože se v publiku každým rokem objevují stejné tváře. Jsme za to velmi vděčni. A neméně se těšíme na ty, kteří na naše vystoupení zavítají poprvé a užijí si s námi radost z hudby a z adventních melodií“, dodává k turné Pachman. „Vedle pražského koncertu s hosty Kamilou Moučkovou, Martinou Kociánovou, Andrejem Benešem a Komorním sborem Mistra Jakoubka ze Stříbra a vedle dalších akcí v kostelech, zámcích a divadlech jsme letos zařadili i tři akustická klubová vystoupení pro komorní prostření. Velmi se na naše publikum i na adventní koncerty společně s Ditou Hořínkovou a dalšími našimi kolegy těšíme! Je pro nás velmi hřejivé, že již poněkolikáté máme možnost v rámci našeho turné zavítat do krásného prostředí olomouckého i prostějovského Husova sboru, kde je vždy velmi příjemná atmosféra a kde představíme velké koncertní verze našeho letošního adventního pořadu!“

Termín:

předprodej:
Ticket-Art: www.ticket-art.cz, tel. 222 897 552 // prodej vstupenek i na místě před akcíí

Info:

autor: Richard Pachman

přidat komentář            zobrazit komentáře

> > >   náhodná fotka

Náhodná fotka z Fotogalerie Prostějov

>  PROSTĚJOVSKÁ 112

26.10.2017

Byl to žert.
V podvečer přijato telefonické sdělení o tom, že někdo přemístil oznamovateli kolo, zatímco byl v posilovně a uzamkl ho nedaleko původního místa. Vyslána hlídka. Kontaktován oznamovatel. Kolo se nacházelo zhruba 20 metrů od posilovny a bylo zamčené dvěma zámky. Muž měl obavu cizí zámek sám přestřihnout, proto přivolal hlídku. Zjištěno, že kolo skutečně patří šestačtyřicetiletému muži. Za přítomnosti hlídky, řetízek sám přestřihl. Kdo bicykl poponesl opodál a uzamkl se zjistit nepodařilo.

26.10.2017

Neměl zámek.
V odpoledních hodinách přijato sdělení o podezřele se chovajícím muži, který do křoví uschovává jízdní kolo. Na místo, k prověření události vyslán okrskář. Zjištěno, že čtyřiapadesátiletý muž neměl zámek, a tak si chtěl kolo uschovat ve křoví. Jednalo se o staré dámské kolo, které dostal od kamaráda. Strážník zkontaktoval i jeho. Tvrzení čtyřiapadesátiletého muže bylo pravdivé. Kolo mu kamarád přenechal z důvodu svého zdravotního stavu a neschopnosti na něm dál jezdit

26.10.2017

Na dohodu zapomněl.
Půl hodiny před polednem přijato na lince 156 oznámení o uzamčení dvou jízdních kol k sobě, na hlavním hřbitově v Prostějově. Vyslána hlídka. Na místě kontaktován oznamovatel. Pětapadesátiletý muž uvedl, že k jeho kolu si někdo uzamkl další kolo a on nemůže odjet. Během rozhovoru s oznamovatelem se k hlídce přihlásil pětatřicetiletý muž a sdělil, že se starším mužem jsou spolupracovníci a ráno při příjezdu na hřbitov se domluvili, že si kola uzamknou jedním zámkem k sobě. Vše se vysvětlilo. Starší muž na to v průběhu dopoledne zapomněl, a proto si myslel, že druhé kolo je cizí.

21.10.2017

Hledaná osoba.
Při dohledu na veřejný pořádek v centru města si strážníci povšimli na Hlaváčkově náměstí slečny, která se podobala osobě, po které Policie ČR vyhlásila pátrání. Hlídka dotyčnou zadržela. Následně byla předvedena na obvodní oddělení.

20.10.2017

Otevření bytu.
V nočních hodinách přijata SMS zpráva, o výjezdu hasičů k otevření bytu. Na místo vyslána i hlídka MP. Po otevření dveří bytu nalezena na zemi ležící jednadevadesátiletá žena. Ta upadla a volala o pomoc. Přivolána sanitka ZZS.