> > >   PROSTĚJOV EXTRA     -     názory, ohlasy, kritika   -   bez cenzury

Klikněte pro zvětšení...

„Adventní koncerty“

vloženo: 23.11.2016           komentářů: 0

Richard Pachman a Dita Hořínková: „Adventní koncerty“

16.12. v 19:00, Olomouc - Husův sbor (u Zimního stadionu)

17.12. v 17:00, Prostějov - Husův sbor, Demelova 1

Skladatel a zpěvák Richard Pachman spolu se zpěvačkou a herečkou Ditou Hořínkovou vyjíždí na své letošní adventní turné. Zazní v něm řada známých i neznámých českých i zahraničních vánočních melodií, duchovní skladby i novinkové písně včetně ukázky z letošního alba „Pašije“. Výtěžek z adventního turné bude věnován dětem z Dětského domova ve Strančicích.

„Adventní čas je pro mnohé z nás příležitostí pro setkávání s blízkými. Protože se řadu let vracíme na stejná místa v podobném čase, jsou pro nás předvánoční koncerty návraty k našim blízkým, protože se v publiku každým rokem objevují stejné tváře. Jsme za to velmi vděčni. A neméně se těšíme na ty, kteří na naše vystoupení zavítají poprvé a užijí si s námi radost z hudby a z adventních melodií“, dodává k turné Pachman. „Vedle pražského koncertu s hosty Kamilou Moučkovou, Martinou Kociánovou, Andrejem Benešem a Komorním sborem Mistra Jakoubka ze Stříbra a vedle dalších akcí v kostelech, zámcích a divadlech jsme letos zařadili i tři akustická klubová vystoupení pro komorní prostření. Velmi se na naše publikum i na adventní koncerty společně s Ditou Hořínkovou a dalšími našimi kolegy těšíme! Je pro nás velmi hřejivé, že již poněkolikáté máme možnost v rámci našeho turné zavítat do krásného prostředí olomouckého i prostějovského Husova sboru, kde je vždy velmi příjemná atmosféra a kde představíme velké koncertní verze našeho letošního adventního pořadu!“

Termín:

předprodej:
Ticket-Art: www.ticket-art.cz, tel. 222 897 552 // prodej vstupenek i na místě před akcíí

Info:

autor: Richard Pachman

přidat komentář            zobrazit komentáře

> > >   náhodná fotka

Náhodná fotka z Fotogalerie Prostějov

>  PROSTĚJOVSKÁ 112

18.04.2019

Povedený syn.
Po půlnoci přijato oznámení o ženě v noční košili a županu. Ta se dle oznamovatelky nemohla dostat domů. Na místo vyslána hlídka. Šestapadesátiletá žena strážníkovi uvedla, že její syn se vrátil opilý domu a při cestě povalil a vysypal popelnici. Ona šla odpadky posbírat a postavit shozenou popelnici. Mezitím syn vešel domů a zabouchl dveře. Na zvonění nereagoval

16.04.2019

Fekálie znečistili vozovku
Fekálie znečistili vozovku v délce několika desítek metrů. V dopoledních hodinách přijato prostřednictvím linky 156 anonymní oznámení o zemědělském stroji, ze kterého na komunikaci vytéká neznámá tekutina. Na místo vyslána hlídka. Oznámení potvrzeno. Komunikace byla znečištěna fekáliemi. Dle stop se strážníkům podařilo dohledat řidiče traktoru s cisternou. Nacházel se na poli u Brněnské ulice. Muž hlídkou zkontaktován. Uvedl, že při prudkém brždění, na červenou na semaforu, došlo k přetečení cisterny horním víkem, které bylo špatně zajištěné. Na místo přivoláni hasiči, kteří provedli očištění vozovky proudem vody. Strážníci, po dobu splachování komunikace usměrňovali provoz.

15.04.2019

Porušili vyhlášku města.
Při dohledu na veřejný pořádek v okolí ulice Olomoucké, si strážníci povšimli dvojice osob konzumujících pivo, v místě, kde to zakazuje vyhláška města. O tom byli pánové hlídkou poučeni. Oba vyzváni k prokázání totožnosti. S pětačtyřicetiletým mužem strážníci vyřešili přestupek příkazem na místě.

11.04.2019

Konflikt vznikl kvůli ubrousku.
V nočních hodinách nahlásila obsluha provozovny problémy s opilou ženou. Na místo vyslána hlídka. Při zjišťování skutečného stavu věci vyšlo najevo, že dotyčná do podniku přišla se dvěma kamarády. Společně si objednali jídlo. Během objednávky se žena chovala hlučně a dělala nepořádek kolem stolu. Obsluhou upozorněna na nevhodnost svého chování. Po obdržení jídla požadovala přinesení dalších ubrousků. To bylo obsluhou odmítnuto. Neslušné jednání mladé žerny hlídce potvrdili i její dva kamarádi. Spor mezi ženou a personálem se vyhrotil natolik, že dotyčná po obsluze hodila objednané jídlo, a to i před strážníky. Tím došlo k ušpinění oblečení obsluhujícího muže a také koberce.

09.04.2019

Záchytka.
Ve večerních hodinách přijato telefonické oznámení od obsluhy v restauraci, že mají problém s podnapilým zákazníkem. Do uvedené provozovny vyslána hlídka. Servírka označila muže, který si objednal pivo a v průběhu konzumoval i tvrdý alkohol. Ten si s sebou do podniku sám přinesl. Po upozornění obsluhy, na nevhodné počínání, začal být vulgární až agresivní. Další host se servírky zastal a muže vyvedl ven. Muž byl zjevně pod vlivem alkoholu a nekontroloval své chování. Hlídkou vyzván k prokázání totožnosti a provedení orientační dechové zkoušky. Naměřeno 2,22 promile alkoholu v dechu.